Ford analizeaza posibilitatea de a vinde divizia suedeza de automobile Volvo, reducand in continuare numarul locurilor de munca, in cadrul programului de restructurare a companiei, declara surse apropiate directorului general al grupului, Alan Mulally, citate de Wall Street Journal.Constructorul de automobile a vandut deja marca Aston Martin, in martie 2007, si apoi brandurile Jaguar si Land Rover, in martie 2008. in plus, Ford ar putea sa renunte si la brandul Mercury, ramanand astfel doar cu doua marci, Ford si Lincoln si o participatie la Mazda Motor, in conditiile in care companiile concurente General Motors si Chrzsler detin opt, respectiv trei marci.
Ford a derulat un program de reducere a numarului de locuri de munca pe baza de voluntariat, in care s-au inscris insa numai 4.000 de angajati, jumatate din numarul avut in vedere. Grupul ar putea propune angajatilor un nou program de acest tip si ulterior sa recurga la concedieri, au precizat sursele.
Compania va prezenta joi rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2008, moment in care se va vedea daca Mullaz isi poate respecta angajamentul de a rentabiliza pana in 2009 compania, obiectiv care anul trecut parea improbabil.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu